annaayaeos

Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av Anna-Karin Malm - 26 oktober 2011 21:51

Idag fyller Danni två år ... Tänk vad tiden går ... Grattis på sötnöten önskar matte & hela stora familjen ...


 

Vi har inte bara gratulerat Danni-Boy utan även hunnit med lite sökträning idag ... Eftersom Eos tävlade i sndags hade jag bestämt mig för att köra henne lite lätt ... Vidare så fick Danni en lite lättare uppgift pga terrängen. Såååå lätt & rolig träning stod på schemat för mig idag ...


Eos fick sex figgar på fullt djup & hon hittade dem allihop ... Hon sprang dessutom som en blådåre & var inte alls negativt påverkad av de många tomslagen i söndags ... häääärligt!!!


Danni fick sex figgar även han, men på cirka 25 meters djup & med fin terräng ut till dem för att han ska få med sig positiva känslor ... Även han jobbade kanonkalas & endast en gång märkte jag av att han var tveksam - Då skickade jag honom mitt i en rishög för att se hur han skulle reagera på det.


Aya fick sin vana trogen mingla vid fikat & jag slängde ut ett par nävar godis till henne som hon fick leta efter ... = en helnöjd pensionär. Efter fikat gick jag & Jane en runda med våra helgalna hundar som bitvis fick gå kopplade för att inte helt försvinna upp i atomer ... "L" 

Presentation


Hundarna Eos, Danni & Pi berättar om sina liv & sin träning ...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards