annaayaeos

Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av Anna-Karin Malm - 17 oktober 2011 10:15

Ikväll har säsongens första ridhusträning avverkats & nu har vi tillgång till ridhus varje måndagkväll t.o.m mars ... Gött!!! Ikväll fick var & en träna på som de ville & eftersom ridhuset inte är allt för stort & vi var ganska många där var det MYCKET störning ... En & annan gång tittade Eos efter nån som klickade, men överlag gick det fint. Jag fokuserade mycket på krypet, position i fria följet samt tungapportering. Jag körde även några inkallningar & eftersom vi "delat av" ridhuset med hjälp av några bommar på marken fick jag finfin gratishjälp ... Eos stannade såååååå fint & var såååååå taggad i ställandet att jag blev helt förundrad.


Från & med nästa gång kommer vi att använda en del av tiden till att träna två & två medan resten av tiden går åt till fri träning. Såååå då gäller det alltså att ha planerat in vad man vill ha hjälp med ... lite kommendering kanske?? Vi får se hur det går på söndagens tävling & träna utefter det helt enkelt.

Presentation


Hundarna Eos, Danni & Pi berättar om sina liv & sin träning ...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards