annaayaeos

Alla inlägg den 17 juli 2017

Av Anna-Karin Malm - 17 juli 2017 20:30

Äntligen fick Danni hänga med och träna lydnad igen & såååå glad han blev över det ... Efter snack om vem som ville ha hjälp med vad satte vi igång med de saker vi ville ha hjälp med ... Jag valde idag att få hjälp med grupp till framåtsändadet och sen pilla själv med diverse moment både från brukslydnaden & lydnadslydnaden. Bästa momenten var nog Pis kryp & Dannis metallapportering. Precis lagom varmt & gott var vädret - en sån kväll man bara älskar att ha hundträning som hobby ... lägg därtill goa glada hundar & en Danni som är typ friskförklarad så kan ni förstå att jag inte riktigt minns exakt vad vi tränade.    

Av Anna-Karin Malm - 17 juli 2017 13:51

Idag var vi hos veterinären med Danni för att få svaren på proverna & biopsierna ... Orolig som jag är av mig har jag inte sovit mycket inatt ... Meeeeen det var helt i onödan ... Sköldkörteln var normal, fästingproverna negativa & biopsierna visade inga tecken på autoimmun sjukdom som veterinären trodde ... Sååå diagnosen blev istället en mild överkänslighet/allergi & behandlingen för det är att badda med betnovatlösning vid behov samt smörja med fet salva för att göra trampdynorna mindre torra.

 

Presentation


Hundarna Eos, Danni & Pi berättar om sina liv & sin träning ...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards