annaayaeos

Alla inlägg den 8 september 2017

Av Anna-Karin Malm - 8 september 2017 06:45

Jaha, arbetsveckan är slut & då minsann ska det bli hundträning ... oavsett ... fast ibland måste jag fundera på vad jag egentligen håller på med ... Regnet fullkomligt vräkte ner när vi kom till skogen & inte blev det bättre efter att jag lagt ut spåren & gick på promenad med vovsegullen ... Nåja, spårat fick vi & en extra sköljning på köpet, inte illa bara det "L"


Pis spår gick i granskog ... Hon fick direktupptag idag & spåret var cirka 600 meter långt med fem pinnar samt slut. Hon gjorde ett kanonjobb, jag är verkligen såååå nöjd med hennes arbete idag.


Danni fick ett viltspår i boket idag ... Vi övade på att vinkla efter hyfsat långa sträckor & även om han snurrade en del i vinklarna visade han tydligt att här minsann tog spåret slut & vi ska svänga ... Dock var vi ute & snurrade en hel del på sista sträckan innan han redde ut var spåret gick så han kunde hitta klöven. Sammantaget ett bra jobb av den lille pågen trots värsta vädret.

Presentation


Hundarna Eos, Danni & Pi berättar om sina liv & sin träning ...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards