annaayaeos

Alla inlägg den 17 juni 2014

Av Anna-Karin Malm - 17 juni 2014 19:30

Eftersom jag jobbade idag då vi hade planeringsdag missade jag sökträningen ... Det gjorde Ina oxå eftersom det var öppet hus på Svalövs BK & hennes sökgäng skulle dit istället för att träna sök ... Såååå vi gjorde slag i saken & träffades & tränade lite sök bara hon & jag ... så gott det nu går med två personer vill säga ... Innan vi började träna gick vi en sväng med alla vovvarna så de skulle vara lite avrastade.


Eos fick börja av mina vovvar & hon fick två figgar på ena sidan samt tre tomslag på den andra. Hon  markerade finemang & sprang riktigt bra på tomslagen = nöjd matte ... Sen fick Danni köra & han fick två tomslag samt två figgar även han ... Han jobbade kanon även han = ännu nöjdare matte. Till sist fick även Pi två figgar & för skojs skull "skickade" jag henne även på den sidan där det inte fanns någon figge & hon gjorde två jättefina tomslag samt hittade Ina kanonkalasbra ... Kvällen blev med det fulländad ... Vilka Blådårar jag har ...   

Presentation


Hundarna Eos, Danni & Pi berättar om sina liv & sin träning ...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards