annaayaeos

Alla inlägg den 13 juni 2014

Av Anna-Karin Malm - 13 juni 2014 19:15

Efter dagens energikrävande skolavslutning åkte jag ut i spårskogen en sväng tillsammans med Pis uppfödare & hennes aussieflickor ... Som vanligt tog det lååååång tid för oss att bli färdiga med träningen & dessutom var vi ju tvungna att snacka lite hund innan vi for hemåt igen ... hur som haver så var jag på plats en stund innan Cristina så jag hann med att gå en promenad med vovvarna samt lägga Eos spår innan hon kom. Cristina la Pis & Dannis spår & jag la spår till Pippi & Plupp. Sen gick vi en liten gemensam promenad innan det var dags att börja spåra.


Eos spår gick förhållandevis bra, bara en aning stressat i början vilket resulterade i bakspår en liten bit innan hon vände av sig själv samt lite snurrande i början av spåret. En pinne missade hon oxå, men vad gör väl det om hundra år?


Pi spårade inte sååå bra tycker jag ... hon var väldigt ofokuserad & var inte så sugen på att ta pinnarna ... dumt nog hade Cristina tagit av sina pinnar samtidigt som jag valde att inte lägga godis vid dem så det blev kanske en aning för svårt för liten Pi ... Dock tog hon sig mot slutet av spåret.


Danni spårade ömsom vin ömsom vatten precis så där som bara Danni kan, men runt kom vi iaf ... "L"



Presentation


Hundarna Eos, Danni & Pi berättar om sina liv & sin träning ...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards