annaayaeos

Alla inlägg den 26 mars 2012

Av Anna-Karin Malm - 26 mars 2012 20:45

När jag vaknade i morse hade jag en sån fruktansvärd huvudvärk att jag kände det som att hela huvudet skulle sprängas i bitar ... inte hjälpte det med tabletter heller så det var bara att gå & lägga sig igen istället för att åka & jobba. När jag vaknade några timmar senare mådde jag dock bättre & tog mig ut på en promenad & på kvällen åkte jag & tränade med elitgruppen för första gången denna säsongen.


Sååååå ... när vi gick igenom vad vi ville träna på var mitt val självklart ... Framåtsändande utan hopp över hinder ... "L" ... Vi var fyra stycken som alla ville träna på framåtsändandet & gjorde även så ... Hade Eos gått lika bra på gårdagens tävling som hon gjorde idag hade vi haft finfina poäng på momentet ... men, men nån gång ska det väl sitta även på tävling hoppas jag.


Vi passade även på att köra lite fritt följ & kryp innan Danni fick komma ut & träna lite grann. Han fick träna på att följa med stor, lång man i skymningen samt bli klappad av densamme & det gick finemang. Sen körde jag lite fritt följ, lägganden, inkallning & hopp-sitt med honom innan vi skulle gå in & utvärdera dagens träningspass. Då fick Aya följa med & mingla ... världens bästa mingeltant ... "L"

Presentation


Hundarna Eos, Danni & Pi berättar om sina liv & sin träning ...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards