annaayaeos

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Anna-Karin Malm - 14 mars 2012 20:30

Veckan är precis upp & ner ... Jag kunde varken träna lydnad i måndags eller sök igår på grund av studiedagar på jobbet ... Sååååå jag fick vara ledig idag istället & dagen tillbringades med att försöka varva ner undertecknad något ... Långis på stranden i Sibirien, plantskolebesök & ligga på mage i trädgården med kameran i högsta hugg i det  underbara vårvädret ... Pulsen GICK ner & några fina foton fick jag till på köpet ...

Aya är leksugen ...


 

Kom igen då ...


 

Nähä då dödar jag väl den istället då då ...


 

Slita & dra, slita & dra ...


 

Danni poserar i solskenet ...


 

Sötnöten ...


 

Trötta sötnöten har somnat ...


 

Eos håller på med sin favoritsysselsättning ... ÄTER ...


 

Hm ... ingen får ta MITT tuggeben ...


 

Jag tror att jag planterar det så får jag kanske fler ...


 

& så puttar vi till lite jord ...


 

Så där ja ... nästan klar ... ska bara ...


 

Ops den hoppade visst ur ... opålitliga rackare de där tuggebenen ...


   

Låt mig tänka ett tag ... hm ... plantera lr äta??? 

Presentation


Hundarna Eos, Danni & Pi berättar om sina liv & sin träning ...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards