annaayaeos

Alla inlägg den 18 februari 2016

Av Anna-Karin Malm - 18 februari 2016 11:30

Ikväll var det dags för att närvara på "nya" klubbens årsmöte ... Jag gick ju över & började tävla för Åstorps BK i och med årsskiftet & dessutom utgår numera vårt träningsgäng i lydnad helt från Åstorps BK även om vi på vintern är inomhus & vi ibland kan träffas & träna på andra ställen så då får man ju gå på årsmötet oxå tänker jag.


Förutom att närvara så blev jag invald som sammankallande i valberedningen ... kanske inte den mest eftertraktade posten, men nån måste ju göra det jobbet oxå såååå ... :) Jag fick även med mig några priser hem för våra prestationer på tävlingsbanan under året som gått ... Skojsigt värre ... Eos vann bruksbarometern, vilket gjorde mig extra glad då hon ju numera är glad brukspensionär & Pi kom tvåa på lydnadsbarometern & trea på bruksbarometern ...


 

Finfina ljusstakar var det som priser & vi var ju dessutom skickliga nog att få en av varje storlek ... :) 

Presentation


Hundarna Eos, Danni & Pi berättar om sina liv & sin träning ...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards