annaayaeos

Alla inlägg den 9 mars 2015

Av Anna-Karin Malm - 9 mars 2015 21:30

Kvällens träning inleddes med gofika ... Pi bjöd efter lördagens lyckade tävlingsresultat ...    Sen blev det som vanligt en låååång kväll med träning av vovsegull både till höger & vänster ... "L"


Pi fick börja av mina & fick lite lämplig störningsträning av såväl syrran Plupp som Annes Bella, men det klarade hon galant ... gött!!! Vi tränade lite på att sitta kvar när jag gick ifrån, avsluten på sitt & ligg under marsch, apportering, framförgående, hopp-sitt, tungapporteringsövningar, platsliggning med Plupp & Bella & jag gick heeeela vägen över golvet & stod alltså låååångt ifrån henne & de låg i 3,5 minuter ... Detta klarade hon galant!!! Vi fick oxå hjälp av Anne med tandvisning samt lite budföringsövningar.


Sen fick Eos träna lite. Med henne tränade jag lite fritt följ, rutan, vittringsapportering, fjärrdirigering (som hon inte alls fattade idag ... "L"), metallapportering (kanonfin fart), hopp-apport & sättande under marsch.


Danni tränade fritt följ, inkallning med ställande, rutan, fjärrdirigering, apportering, metallapportering (kanon med Dannimått mätt), hopp-sitt & budföring.

Presentation


Hundarna Eos, Danni & Pi berättar om sina liv & sin träning ...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards