annaayaeos

Alla inlägg den 3 mars 2015

Av Anna-Karin Malm - 3 mars 2015 18:45

Idag var det fantastiskt marsväder om än aningen kallt i vinden ... Att sen blådårarna gjorde grymt snyggt arbete gjorde inte dagen mindre lyckad precis. Vovsegullen fick vara med & busa medan vi vallade rutan & sen fick de vackert sitta i bilen & vänta på sin tur.


Pi gick först av mina & hon fick sex figgar med lösrullar samt lösa påvis & hon skötte sig bara såååå bra ... fantastiskt kändes det verkligen ...


Sen fick Danni köra & han fick tre figgar någonstans i rutan (utan att jag visste var de befann sig) & trots att han är för grund på motvindssidan tycker jag att han gjorde ett fantastiskt arbete även han & hittade sina figgar hur galant som helst ... bästaste lille Danni Boyse.


Innan fikan la jag ett spår till Eos som sen fick ligga medan vi fikade & hade genomgång. Eos skötte sig exemplariskt i spåret idag & hade dessutom ett hur fint upptag som helst med analys av spåret i lugn & ro innan det bar iväg i framspår ... gött!!!


Medan jag gick spåret hade de andra lagt upp en uppletanderuta som jag passade på att köra Eos & Pi i ... eftersom det låg ute på kalhygget lät jag bli att köra Danni då han hatar sån terräng ... Pi tog med tvekan de två föremål som jag hade lånat av Maria & förövat med, men hon tog dem & det var betydligt bättre denna gången än de tidigare ... Eos hittade sammanlagt fem prylar men slarvade en aning med att gå ut i hörnorna ... kanske inte så konstigt då det ju låg saker på vägen ut dit så hon liksom aldrig kom så långt ... hehehe ...


Dagen avslutades med en skön promenad.

Presentation


Hundarna Eos, Danni & Pi berättar om sina liv & sin träning ...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards