annaayaeos

Alla inlägg den 20 juni 2017

Av Anna-Karin Malm - 20 juni 2017 10:45

Idag har vi äntligen tränat sök igen & nu med "mitt" sökgäng ... Vovsegullen fick vara med och valla av rutan på morgonen till deras stora förtjusning sen fick de vänta med att köra till sist.

 

Danni fick köra först av mina idag & han fick fyra figgar & ett tomslag. Han var aningen försiktig, förmodligen eftersom tror att det ska göra ont i hans tassar fortfarande men han hittade sina figgar & skällde jättefint på dem.

 

Sen var det Pis tur & även hon fick fyra figgar varav en springare & de andra tre dolda … den sista låg ända ute på 50 meter, men det hindrade inte Pi från att utan tvekan leta upp den. Alla figgarna belönade direkt med lek & sen med godis när jag kom ut. Hon var riktigt taggad idag vilket gjorde mig varm i hjärtat.

 

Efter fikat körde vi uppletande. Pi fick fyra prylar … Hon letade kanonbra, men ville först inte ta sakerna eftersom det inte var hennes … efter att jag övertygat henne om att ta en av sakerna gick det dock bättre så vi fick in alla fyra sakerna till sist.  Danni fick två saker & han var så klart jätteduktig … Det är ju en av Dannis paradgrenar det här.

 

Dagen avslutades med en skön promenad tillsammans.

Presentation


Hundarna Eos, Danni & Pi berättar om sina liv & sin träning ...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards