annaayaeos

Alla inlägg den 1 juni 2017

Av Anna-Karin Malm - 1 juni 2017 17:00

Dagens träning bestod av spårträning ... Jag träffade Malin i Vedby tidigt på morgonen ... jag hade nämligen haft en date med tandläkaren & var färdig där strax efter åtta ... så jag hade vovsegullen med mig i bilen & körde direkt vidare till spårskogen ... Vi började med att lägga ut spåren innan vi tog en gemensam promenad ...


Pi fick ett cirka 500 meter långt spår lagt av Malin med ett upptag åt vänster innehållandes tre pinnar samt slut ... upptaget var inte vackert, hon gick först över det nån meter och sen snurrade hon rundor lite innan hon slutligen tog det ... åt rätt håll ... igen ... gött. Sen spårade hon på bra till mot slutet där hon råkade gena lite men hon jobbade tillbaka i spåret en bra bit innan hon vände & spårade fram till slutet. Så trots lite snurrande är jag nöjd med hennes insats.


Sen fick Danni spåra & han hade fått ett spår med två pinnar & slut som var cirka 300 meter långt. Han klarade det heeelt okej och jag tycker nog att han börjar bli duktigare på vinklarna nu faktiskt.


Efter en liten siesta här hemma (för vovsegullen) gick vi på en härlig promenad tillsammans med Jane & hennes vovvar.

Presentation


Hundarna Eos, Danni & Pi berättar om sina liv & sin träning ...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards