annaayaeos

Alla inlägg den 8 juni 2017

Av Anna-Karin Malm - 8 juni 2017 15:27

Eftersom jag milt sagt har häcken full för tillfället med allt vad skolavslutningar & studenter heter får träningen stå tillbaka något ... Helt kan man ju dock inte låta bli att träna så jag & vovsegullen stämde träff med bästaste Jane & hennes vovvar idag för gemensam promenad & lite uppletandeträning ...


Vi började med promenaden till vovvarnas stora förtjusning & när vi kom tillbaka till bilarna vallade vi av en uppletanderuta. Jane fick börja med sina tre & sen var det dags för Pi ... Hon fick idag tre föremål som var Janes & som jag inte alls hade petat på, ett i vardera bakre hörn & ett i mitten relativt långt ut. Givetvis kom det två stycken gående med hundar precis när hon var på väg in med första föremålet så vi fick ta en liten paus innan jag skickade ut henne igen. Lite störd var hon av dofterna från de som passerat annars gjorde hon ett finfint arbete som alldeles säkert hade premierats med höga betyg på tävling, skoj. Danni fick oxå tre föremål placerade på samma ställe som Pis ... han jobbade galant även han & var verkligen lycklig över att få köra uppletande ... härligt!


Presentation


Hundarna Eos, Danni & Pi berättar om sina liv & sin träning ...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards