annaayaeos

Alla inlägg den 14 juni 2017

Av Anna-Karin Malm - 14 juni 2017 09:15

De som känner mig väl vet att jag trivs allra bäst hemma omgiven av min familj och några få nära vänner ... lr ja ibland till och med helt ensam med bara vovsegullen som sällskap ... De personerna fattar nog oxå då den koppling till filmen "Fyra bröllop och en begravning" jag gör i dagens rubrikval ... Det har nämligen varit mycket festligheter de senaste veckorna under två veckor har jag hunnit med familjekväll med min klass, after work, studentbal (förvisso bara köra & fota dottern, men det räcker minsann), skolavslutning, studentfest hos dotterns bästa kompis & studentfest för dottern ... Man kan bli matt för mindre trots att det ju så klart även är väldigt roligt ... meeeeen snart, snart stundar en efterlängtad semester ... Gött!!! Hundträningen har ju så klart blivit aningen eftersatt dessa veckorna men det ska vi råda bot på under sommaren ... Några foton på vår vackra dotter från hennes bal & student bjuds ni på så klart ...

         

Presentation


Hundarna Eos, Danni & Pi berättar om sina liv & sin träning ...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards