annaayaeos

Alla inlägg den 29 december 2015

Av Anna-Karin Malm - 29 december 2015 10:00

Ännu en sökträning är nu avverkad & vi körde lite favorit i repris idag ...


Eos & Pi fick börja tillsammans & fick fyra figgar samt något litet tomslag ... Pi var taggad till tusen & blev lite pissed på Eos som tvunget skulle springa med när jag skickade första gången ... Sen när Eos drog låååångt utåt i rutan & Pi vände & sprang rakt över figgen valde hon ändå att vänta på att ta kontakt med figgen till Eos kom & skällde på den ... Annars gjorde de ett bra arbete precis som förra tisdagen, men jag tror nog att jag ska köra Pi ensam nästa tisdag & ge henne hittaövningar med direktbelöning


Danni jobbade på sååå bra & fick även han något litet tomslag ... Han verkade vara såååå lycklig över att få köra sök en gång till så nära inpå förra gången ...


Efter fika & kall genomgång gick jag & Blådårarna en skön promenad innan vi for hemåt till värmen ...

Presentation


Hundarna Eos, Danni & Pi berättar om sina liv & sin träning ...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards