annaayaeos

Alla inlägg den 28 augusti 2012

Av Anna-Karin Malm - 28 augusti 2012 20:45

Dagens ruta var minst sagt kuperad & jag & min fot-j-l hade det tungt ... Jag var minst sagt slut i kroppen när jag kom hem ikväll, men, men det är väl det som är meningen med att träna ... Ha, ha, ha ... Jag har varit lite orolig för Eos då jag tyckt hon är lite tröttare än normalt nu igen, men fick, till min lättnad, resignera på den punkten efter dagens träning.


Eos fick fyra figgar & en del tomslag idag ... En av figgarna låg lååångt ut i ena hörnan inuti en "tunnel" med ett trälock & det var inga som helst problem för henne ... Hon var riktigt, riktigt taggad idag & skrek när jag skickade henne på första slaget ... Hon orkade dessutom med hela träningen trots den sugande rutan vilket gör att jag känner mig rätt övertygad om att jag bara inbillat mig att hon inte mår så bra ...


Danni fick oxå fyra figgar & två planerade tomslag ... Han är rätt förvirrad på tomslagen och idag ställde han sig på ett stengärde som han skulle passera efter bara några meter & skällde lite på mig innan han fortsatte ut i rutan. Annars skötte han sig kanon & markerade figgen i tunneln finfint samt att han hade en för honom ny, okänd figge & det var inga bekymmer alls. Vi kom överens om att jag ska lägga tomslagen där det är lätt & lite självklart för honom att springa ut nu ett tag framöver för att få ut honom lite bättre på tomslagen. Såååå jag får planera VAR tomslagen ska vara på plats & inte på papper hemma ...


Efter fikat körde vi budföring - både Danni & Eos fick vars en budföring & sen gick vi en prommis tillsammans med de andra innan vi, sent om sidor, åkte hem.

Presentation


Hundarna Eos, Danni & Pi berättar om sina liv & sin träning ...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards