annaayaeos

Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av Anna-Karin Malm - 6 augusti 2012 11:00

Fjärrdirigering med bakåttänk ...

Eos klurar på vad jag vill att hon ska göra för att få godisbiten jag har i handen ...


 

"Jag tror att jag vet" tycks hon säga ...


 

"Du vill att jag ska sätta mig bakåt" ...


 

SötDanni ...


 

Mera SötDanni ...


 

Danni pussar på Anne ...


 

Anne & Danni tittar & lär ...


 

Danni VILL ...


 

"VAD ska jag göra för att få den där godisbiten dreggel, dreggel" ...


 

Dannis specialitet ... Apport med vacker tass ...


 

"Vi tränar mer matte" ...


 

Sötaste Danni ...


 

Danni & Anne kollar in fler övningar ...


 

Jane & Isa gör sig redo för nästa "dans" ...


 

Jane & Isa får instruktioner av Eva ...


 

Isa vet minsann hur man kopplar av ...


 

Jane visar sig från sin bästa sida ...


 

Anne & Bella tränar apportering ...


 

Platta Bella ...


 

Kaxe & Kati på väg från konen till rutan ...


 

Kaxe spanar in Eva ...


 

Kaxe & Kati leker ...


 

Kaxe på språng ...


 

Kaxe i profil ...


 

"Men kasta då" tycks Kaxe tänka ...


 

Kito ...


 

Ckutta & Lena leker flygande hunden ...


         

Presentation


Hundarna Eos, Danni & Pi berättar om sina liv & sin träning ...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards