annaayaeos

Alla inlägg den 27 september 2011

Av Anna-Karin Malm - 27 september 2011 09:15

En ny stjärna har tänts på himlen ikväll ... Min kära väns älskade Robin har idag fått somna in efter ett långt & lyckligt liv ...

   

Dagen har dock inte bara innehållit tråkigheter tro inte det ... Jag var med Amanda på sjukhuset för efterkontroll på hennes fot son hon ju bröt för ett drygt år sen så illa att det krävdes två operationer för att få rätt på den igen ... Nu ser allt finemang ut & Amanda har varit i full gång med idrottandet ända sen december förra året ... häääääärligt!!!


Jag missade då självfallet sökträningen, men åkte ner till Åstorps BK för lite lydnadsträning i det vackra vädret. Även Amanda följde med & tränade med Danni lite grann. Innan vi åkte iväg var jag ute på en cykelrunda med gråhundarna ... Jag tänkte mig att börja cykelmotionera dem lite då & då nu när höstmörkret lägger sig tidigare & tidigare om kvällarna. Danni, som aldrig har blivit cyklad med förut, tyclkte det var superroligt & sprang morrande bredvid mig det mesta av rundan på knappa 5 kilometer.

Presentation


Hundarna Eos, Danni & Pi berättar om sina liv & sin träning ...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards