annaayaeos

Alla inlägg den 12 september 2011

Av Anna-Karin Malm - 12 september 2011 08:00

Höstens första elitgruppsträning höll på att bränna inne för min del då jag var hemma från jobb även denna dag för säkerhets skull eftersom jag var dålig i magen så sent som igår ... Men, men ... efter att ha diskuterat med mig själv kom jag fram till att jag visst kunde åka eftersom jag tänkt mig att kunna jobba men inte gjorde det för att undvika risken att smitta eleverna ... Dock hade jag mer än gärna stannat hemma om man tänker på vädret ... Det regnade & blåste så in i ...


Mitt & Eos fokus för kvällen var GALOPP på framåtsändandet ... Jag fick hjälp med grupp & sen provade vi med halvdold target ... inget bra för då letar hon efter den ... Sen fick en av de som stod i gruppen kasta en leksak framåt när jag skickade henne & till slut klickade jag galopp som sen resulterade i belöning från gruppen ... Såååå då galopperade fröken igen ... "L" Vi körde även en platsliggning samt de moment som ingår i högreklassen innan vi gav upp p.g.a vädret ...

Presentation


Hundarna Eos, Danni & Pi berättar om sina liv & sin träning ...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards