annaayaeos

Alla inlägg den 19 maj 2017

Av Anna-Karin Malm - 19 maj 2017 06:15

Efter arbetsdagens slut packade jag in i min nylagade bil (AC:n fixad - äntligen) & stack upp till Halen för en helg i hundens tecken. Det var varmt så in i bängen så jag var extra glad över att bilen var fixad så vi fick en dräglig resa.


Väl på plats packade vi in oss i rummet & tog en liten promenad till sjön för ett litet svalkande dopp innan det var dags att fixa middag. Efter att vi ätit hade vi lite genomgång av de ekipage som skulle träna lydnad en av dagarna & sen gick jag & Ina en promenad med vovsegullen innan sängen kallade.


Det blev inte mycket sömn under natten eftersom det var mycket folk & hundar på vandrarhemmet som gick i korridoren, skällde till lite & passerade utanför ... Dessutom vaknade jag strax efter fyra av att jag frös där jag låg med bara lakanet på mig & fönstret öppet så efter det blev det inte mer sömn ... 

Presentation


Hundarna Eos, Danni & Pi berättar om sina liv & sin träning ...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards