annaayaeos

Alla inlägg den 22 december 2014

Av Anna-Karin Malm - 22 december 2014 14:00

Eftersom det ju närmar sig julafton tog jag & ett par av mina träningskompisar oss iväg till Teba idag för att handla lite klappar till våra ulltussar ... som vanligt blev det stressigt (tre tidsoptimister tillsammans är minst en tidsoptimist för mycket) men efter en snabb mellanlandning hemma för lite matintag samt packande av träningsgodis, vovvar samt glögg & lussekatter kom vi ner till boulehallen endast tio minuter sent ... "L"


Efter att vi pratat en stund samt druckit lite glögg & knaprat på en lussekatt lr två bestämde vi oss för att köra lite omvänt idag ... Vi började helt enkelt med lite sökövningar & gick sen över till lydnadsträningen. Alla mina vovvar fick tre figgar var & så klart var de excellent duktiga alla tre ... Vad annars kan man förvänta sig av blådårar?


Även lydnaden flöt på fint, men matten var aningen trött i huvudet så det blev väl inte så värst planerat är jag rädd för ... men, men ibland får man vara nöjd med det lilla ... I vanlig ordning hann klockan bli på tok för mycket innan vi hunnit träna igenom alla vovvarna ... så klart.

Presentation


Hundarna Eos, Danni & Pi berättar om sina liv & sin träning ...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards