annaayaeos

Alla inlägg den 1 november 2014

Av Anna-Karin Malm - 1 november 2014 19:00

Eftermiddagen ägnades åt ett besök i Ängelholms hembygdspark följt av lite lydnadsträning på klubben med bästaste Crissi som sällskap.


Eos fick framför allt träna på bruksmomenten & gjorde en inkallning med ställande & läggande som var såååå bra med Eosmått mätt ... Även framåtsändandet & krypet var helt okej ... Härligt!!!


Danni fick mestadels träna på tvåans moment & han gjorde bland annat ett jättefint rutskick idag ... Jag kom även på att han inte reser sig upp när jag tar apporten om jag istället för att säga loss eller tack säger sitt så det får vi börja med ... "L"


Pi var sååå på hugget idag trots att hon ju löper & gick riktigt fint faktiskt ... Nåja ... utom när hon kom på inkallningen i full hundranittio & hoppade med framtassarna rakt in i min mage så jag höll på att ramla baklänges förstås & hon sen inte riktigt kunde sitta still & vänta tills jag kallade eftersom hon hade sån förväntan på att få göra om det igen ... flin.


Som vanligt när jag träffar Crissi rann tiden iväg allt för långt innan vi fick ändorna ur vagnen & for hemåt i skymningen ... 

Presentation


Hundarna Eos, Danni & Pi berättar om sina liv & sin träning ...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards