annaayaeos

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Anna-Karin Malm - 10 maj 2011 11:00

Dagens sökträning blev en het & dammig historia. När jag tog av mig skorna så var mina strumpor alldeles gula av pollen som kommit in i de små hålen i nätet framtill ... hm! Att det sen var cirka 25 grader varmt dessutom gjorde ju inte dagen mindre dammig ... ;)


Eos fick vara först ut av mina hundar, men näst sist i "startfältet" så det hade redan hunnit bli rejält varmt innan det var vår tur. Eos fick idag sammanlagt fyra figgar varav en springare som avslutning. Hon fick även ett heeeelt gäng med tomslag samt en närafigge som låg dold under en presenning. Även idag gick Eos finemang, men det märktes på henne att värmen tog & vi tog två drickapauser under tiden vi körde.


Aya & Danni fick idag turas om så till vida att jag körde Aya på figge 1 & 3 och Danni på figge 2 & 4 ... Figge 5 fick de springa ut till tillsammans. Aya var idag MYCKET bestämd om var hon skulle springa & inte springa vilket inte helt överensstämde med var figgarna låg så ett par tomslag fick hon till den lilla madammen ... Även Danni fick till ett par rejäla tomslag på sin andra figge innan han äntligen hittade den.


Efter fika & genomgång gick vi en härlig prommis i det varma vädret ...

Presentation


Hundarna Eos, Danni & Pi berättar om sina liv & sin träning ...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards