annaayaeos

Alla inlägg den 12 april 2015

Av Anna-Karin Malm - 12 april 2015 20:30

Idag var det dags för ett besök i spårskogen med alla tre vovsegullen ... Jag la alla mina spår själv idag & medan de låg till sig gick jag & vovvarna en promenad ...


Danni fick börja att spåra idag vilket han gjorde med den äran ... Dock är han inte sååå glad över att ta apporterna i spåret, men han stannar ju vid dem & väntar på att jag ska tjata på honom att ta dem så han kan få lite gottgott ...


Sen fick Pi ta sitt spår & idag spårade hon riktigt fint igen - skönt att det bara verkade vara nåt tillfälligt ... Hon var väldigt duktig med pinnarna idag igen & vinklarna satt som en smäck ... Ett stort fett A i boken för det ... "L"


Till sist fick så Eos komma ut & även hon spårade på som bara den ... Det är verkligen underbart att gå bakom henne i spåret ... Hon var dock en aning sned ut till spåret, men inget snurrande lr sånt trams på vägen ut iaf ...

Presentation


Hundarna Eos, Danni & Pi berättar om sina liv & sin träning ...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards