annaayaeos

Alla inlägg den 11 augusti 2014

Av Anna-Karin Malm - 11 augusti 2014 20:45

Helt slut i huvudet efter att ha jobbat första dagen sen innan midsommar åkte jag iväg till klubben för att träna lite lydnad ikväll ... Vi började så klart kvällens övningar med gofika då en av oss lyckats på tävling ... Det är vääääldigt mycket gofika i vår grupp & det är ju både gott & glädjande att det går bra för oss alla & envar ...


Sen började vi med en platsliggning, jag la Pi då hon är den  av mina som verkligen behöver träna på det just nu & idag låg hon riktigt fint tycker jag ... det går framåt med liten galen Pi. Jag fick hjälp med hantering samt lek med Pi & en budföring med en "skytt" till Danni & så hjälpte jag några av de andra innan jag kunde börja träna mina egna vovsegull på riktigt så klockan hann bli rätt mycket innan jag var klar för kvällen.


Tyvärr har jag slarvat med att dokumentera - igen - så jag har inte så klart för mig hur allt gick, men vi tränade igenom de "sedvanliga" momenten & jag minns bestämt att alla tre blådårarna var rejält på hugget (som de brukar) & att vi fick till finfin men väl kort träning ...


Kvällen avslutades med att Pi & Jacko fick leka & herregud vad Pi kan springa det är helt sjukt ... Så klart hann sen klockan bli i princip hur mycket som helst innan jag & Crissi kom oss för med att åka hem, tiden går ju så snabbt i hennes sällskap ... det är svårt det där när man är lika hundnördiga båda två ... "L"

Presentation


Hundarna Eos, Danni & Pi berättar om sina liv & sin träning ...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards