annaayaeos

Alla inlägg den 12 maj 2015

Av Anna-Karin Malm - 12 maj 2015 09:30

Ännu en dag i sökskogen är nu avverkad & en liten sväng i spårskogen blev det ju oxå förstås ... Dagen började med härligt väder, men precis lagom till vi skulle fika började det regna & sen blev det bara värre ...


Pi fick även idag sex figgar & jag bestämde mig för att figgarna inte skulle ha någon lösrulle framme för att se om hon verkligen fattat det här med fastrullen nu & det hade hon ... Hon gjorde ett riktigt fint arbete idag med finfina slag, bra markeringar & härliga påvis ... lite ståpälsvarning blev det allt vill jag lova ...


Sen fick Danni köra & han fick även idag fyra figgar ... Även han gjorde ett finfint jobb ... så klart ... "L"


Innan fikan la jag ett spår till Eos som fick gona till sig medan vi fikade & tränade vindmarkeringar med ett valpebarn ... Sen bar det av ut i spåret medan regnet tilltog ... Eos jobbade på riktigt bra, men gick över en pinne & snurrade en hel del i en grandunge, dock kom vi rätt till slut & tog oss runt spåret som innehöll ett antal terrängskiften ...


En liten promenad i regnet blev det oxå innan vi tog oss hem ... 

Presentation


Hundarna Eos, Danni & Pi berättar om sina liv & sin träning ...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards