annaayaeos

Alla inlägg den 5 november 2011

Av Anna-Karin Malm - 5 november 2011 20:30

Idag stod det släktträff på schemat så jag & Amanda tog vårt pick & pack & åkte ut i skogen ... Till träffen kom Dannis kullsyster Evy & hennes "storasyster" schnauzern Wira, Dannis halvsyster Dagny, Dannis moster Tanja & hennes "syster" sheltien Tessie ... När vi kom fram så började jag med att lägga ut ett spår till Eos & medan det låg till sig fick släkten prova på att spåra lite motivationsspår. Alla var superduktiga & alla ville mera ... härligt!!! Sen fick Aya visa hur man letar efter godis i ett träd & sen fick alla prova på det. Sen tog jag & gick Eos spår som var ganska långt & backigt ... Eos skötte sig kanonkalas.


Sen var det fikadags ... Efter fikat så fick alla prova på sök ... vi gjorde vindmarkeringar med lösa hundar & även denna uppgiften klarade alla galant. Vi avslutade med att låta mina hundar leta upp vars två figgar & sen gå en runda med alla hundarna busandes ...


Några foton togs, men tyvärr var det rätt mörkt & grått så kvaliteten blev inte den bästa ...


  Dannis "moster" Tanja ...


  Dannis kullsyster Evy ...


  Dannis halvsyster Dagny ...

 Sötaste, goaste Danni Boy ...  

Presentation


Hundarna Eos, Danni & Pi berättar om sina liv & sin träning ...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards