annaayaeos

Alla inlägg den 15 januari 2016

Av Anna-Karin Malm - 15 januari 2016 19:15

Idag sken solen på de snöiga vidderna så då bestämde jag mig för att peta i mig ett par piller för att, när de börjat verka, ta min sjuka lekamen & bege mig till Bjuvs BK för lite lydnadsträning med Jane & Maria ... Skoj, skoj, om än aningen kallt ... Vovsegullen var vääääldigt glada över att få göra nåt vettigt som omväxling, då jag inte gjort för mycket roligt tillsammans med dem de senaste dagarna.


Pi

Jag fick hjälp med en budföring samt lite hanteringsövningar av Maria men tränade även på fotgående, inkallning, apportering, tungapportering, hopp-sitt, framåtsändande, kryp, rutan, ställande & läggande under marsch & säkert nåt mer som jag glömt ...


Eos

Eos fick köra igenom de flesta av treans moment, dock inte metallapporteringen & vittringen. Hon fick även gå ett par framåtsändandesträckor samt göra lite rallyövningar - bakombyten samt snurr inåt.


Danni

Fick köra på med lite av varje ... fotgående, rutan, apportering, stå & ligg under marsch, framåtsändande, kryp, fjärr &  hopp-sitt.


Lite bus på & vid planen blev det oxå innan vi for hemåt mot stugvärmen igen ...

Presentation


Hundarna Eos, Danni & Pi berättar om sina liv & sin träning ...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards